سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ماشین آلات سبک راهداری به پایانه مرزی مهران

۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک راهداری مازندران به پایانه مرزی مهران ارسال شد.

محسن محمدنژاد سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت: ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک راهداری برای استقرار در پارکینگ برکت به پایانه مرزی مهران جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ارسال شد.

او افزود: همکاران راهداری و حمل ونقل برای نظم دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان تا ۳۱ شهریورماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

محمد نژاد هدف از ایجاد نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایانه مرزی مهران را ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی استان موقع برگشت از کربلای معلی عنوان کرد.

او افزود: با این کار در تردد زائران اربعین حسینی استان به هنگام بازگشت مشکلی پیش نخواهد آمد و آنان بدون دغدغه به موطن خود باز خواهند گشت.

محمد نژاد گفت: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باهمه توان در خدمت زائران امام حسین علیه السلام است و از اول شهریور تا ۲۰ شهریور ۵۱۹ دستگاه اتوبوس زائران سرزمین عشق را جابجا کرده اند.

او با اشاره به اینکه جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی درحال انجام است از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل ونقل عمومی خبر داد و از مردم خواست هرگونه شکایات و گران فروشی بلیط‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱جهت رسیدگی به راهداری اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.