سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع انتقال کتب درسی سال تحصیلی جدید به مناطق مختلف استان اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تسریع انتقال کتاب های درسی در سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف استان خبر داد.

مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص فرایند توزیع کتب در استان بیان کرد: روند انتقال کتب درسی سال تحصیلی جدید به مناطق تسریع می‌شود تا در خصوص کتب درسی دانش‌آموزان و والدین دغدغه‌ای نداشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: دیر اقدام کردن برای ثبت‌نام از مشکلاتی است که در توزیع کتب درسی با آن مواجه هستیم.

منتجب در خصوص این بازدید‌ها اظهار داشت: بازدید صورت‌گرفته از انبار کتب درسی به‌منظور بررسی روند توزیع کتب بوده و تا کنون ۹۵ درصد کتب در استان اصفهان توزیع شده است و درصدد هستیم تا پیش از شروع سال تحصیلی این فرایند تکمیل یابد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشگاه‌ها و مدارس به‌منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌ریزی جهت آماده سازی مناسب در فرصت باقی‌مانده پیش از آغاز سال تحصیلی صورت گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۳:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
والا به ما هنوز کتابی تحویل ندادن.