سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلینیک دوم دندانپزشکی بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس بیرجند راه اندازی می‌شود

مدیر بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت ابوالفضل العباس بیرجند از پیگیری راه اندازی کلینیک دوم دندانپزشکی در این بیمارستان خبر داد.

هاشمی مدیر بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت ابوالفضل العباس بیرجند گفت: با توجه به اینکه مردم استان و شهر بیرجند استقبال زیادی از کلینیک دندانپزشکی این بیمارستان دارند و بیش تر اوقات نوبت‌ها پر می‌شود پیگیر آن هستیم تا بتوانیم کلینیک دوم دندانپزشکی را در بیمارستان میلاد ۳ راه اندازی کنیم.

او با بیان اینکه هم اکنون ویزیت و کشیدن دندان برای افراد تحت حمایت تأمین اجتماعی کاملا رایگان است، افزود: در بحث پر کردن و‌ عصب کشی نیز درصدی از افراد دریافت می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه هم اکنون درمانگاه بیمارستان تأمین اجتماعی در ۲ شیفت صبح و عصر فعالیت است، اظهار کرد: افراد برای نوبت گیری ساعت ۶ صبح روز قبل، با شماره ۳۱۲۱ تماس بگیرند.

فعالیت ۶۶ نیروی متخصص در بیمارستان میلاد ۳

فرخی معاون بیمارستان تأمین اجتماعی میلاد ۳ گفت: در این بیمارستان ۶۶ نیروی متخصص در ۲۰ رشته فعالیت می‌کنند.

او افزود: در این بیمارستان بخش‌هایی مانند ان آی سیو، آی سیو، مراقب‌های ویژه، زنان و زایمان، اطفال و آزمایشگاه در حال فعالیت است.

فرخی اظهار کرد: در این بیمارستان خدماتی مانند سونوگرافی، اکو، رادیولوژی، نوار عصب و عضله، اندوسکوپی، بینایی، شنوایی و تست ورزش نیز برای مراجعه کنندگان انجام می‌شود.

معاون بیمارستان تأمین اجتماعی میلاد ۳ اظهار کرد: در این بیمارستان تمامی عمل‌های مورد نظر بیمار به جز عمل قلب باز انجام می‌شود.

او ادامه داد: هم اکنون ۴ اتاق عمل در این بیمارستان با تجهیزات بروز در حال فعالیت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.