سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به علت بازگشت زائران اربعین حسینی

حجم ترافیک در شهر همدان افزایش یافت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از افزایش حجم ترافیک شهر همدان در پی بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ غلامعلی همایی آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از مناطق مرزی، موجب افزایش حجم ترافیک و تردد خودرو‌ها در معیر ارتباطی میدان کربلا تا میدان فرودگاه شهر همدان شده است.

او گفت: تیم‌های خودرویی و موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهر همدان، کار هدایت و نظم بخشی به تردد خودرو‌ها و برقراری انضباط ترافیکی در این مسیر‌ها را انجام می‌دهند.

سرهنگ غلامعلی همایی گفت:به منظور پیشگیری از بروز ترافیک، دوربرگردان محدوده تقاطع غیر همسطح فرهنگیان شهر همدان با استفاده از موانع فیزیکی (نیوجرسی) مسدود شده و رانندگانی که از سمت شهرک مدنی قصد عزیمت به سمت چراغ قرمز را دارند برای به میدان فرودگاه بروند.

او از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از افزایش حجم ترافیک از امروز تا ۲۶ شهریور به جای مسیر‌های تقاطع غیر همسطح میدان بار، بلوار آیت الله نجفی و تقاطع غیر همسطح فرهنگیان و بلوار فرودگاه از مسیر‌های جایگزین برای عزیمت به مقصد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: حجم ترافیک معابر ورودی و خروجی شهر به طور معمول طی این ایام، عصر‌ها افزایش چشمگیری پیدا می‌کند که با حضور نیرو‌های پلیس راهور ضمن برقراری نظم از بروز هر گونه گره ترافیکی در این معابر پیشگیری می‌شود.

سرهنگ همایی گفت: به سمت بلوار ارتش، گفت:عرض کم بخشی از محدوده بلوار نجفیبا توجه به تردد گسترده زائران به سمت استان‌های غربی موجب افزایش بار ترافیک می‌شد که با همکاری دادستانی و شهرداری، ملک موجود در حاشیه این معبر تملک، تخریب و مسیر تعریض شد.

او گفت: تقاطع غیر هم سطح رسالت نیز که از هفته گذشته به منظور فعالیت‌های فنی مسدود شده بود، صبح امروز با حضور عوامل پلیس و شهرداری بازگشایی شد و درحال حاضر تردد در این معبر (پل روگذر) نیز جریان دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.