سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از پلمب و جریمه واحد‌های صنفی گرانفروش تا محکومیت مالک ماینر‌های قاچاق

مردم می‌توانند گزارشات خود را در رابطه با تخلف واحد‌های صنفی به سازمان صمت و تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا نسبت به برخورد با آن‌ها اقدامات قانونی صورت گیرد.

مردم می‌توانند گزارشات خود را در رابطه با تخلف واحد‌های صنفی به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا نسبت به برخورد با آن‌ها اقدامات قانونی به عمل آید.

مالک ماینر‌های قاچاق جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان طی بازرسی از یک منزل مسکونی تعداد ۷ دستگاه استخراج رمز را کشف و ضبط کردند.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: با تشکیل پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت.

او با اشاره به احضار متهم پرونده و بازجویی از او، اضافه کرد: با مشخص شدن تخلف این فرد در تحقیقات به عمل آمده، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ماینر‌های مکشوفه و جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

محکومیت فروشنده متخلف به علت گرانفروشی روغن

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک عمده فروشی مواد غذایی به علت گرانفروشی به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: بنا به گزارش بازرسان، این واحد صنفی اقدام به گرانفروشی انواع روغن خوراکی کرده بود که با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، متصدی آن به تعزیرات حکومتی احضار شد.

او اضافه کرد: با بررسی فاکتور معاملات انجام شده در این عمده فروشی و همچنین استعلام از مراجع ذیصلاح، تخلف گرانفروشی مشخص و شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه نقدی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی فرد متخلف صادر کرد.

۱۴ واحد صنفی گرانفروش در شیراز تعطیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی یک هفته گذشته ۱۴ واحد صنفی متخلف در شهر شیراز پلمب شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش مردمی مبنی بر تخلف ۱۴ واحد صنفی گرانفروش، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان اقدام به بررسی موضوع کرده و حکم مجازات متخلفان صادر و اجرا شده است.

او ضمن هشدار در خصوص هرگونه گرانفروشی کالا و خدمات تصریح کرد: گزارشات و شکایات شهروندان در خصوص گرانفروشی واحد‌های صنفی در اولویت کاری گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان است و مقرر شده در جهت برخورد با گرانفروشان، احکام پلمب و جریمه‌های سنگین نقدی بدون هیچگونه اغماضی صادر و اجرا شود.

رسیدگی به تخلف گرفتن وجه اضافه از بیمار در یک مرکز درمانی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی شکایت از یک مرکز درمانی در شهر شیراز مبنی بر گرفتن وجه اضافه، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

غلامرضا سالاری اظهار کرد: بر اساس شکایت مطرح شده، در این مرکز درمانی بابت عمل جراجی مبلغی مازاد بر تعرفه‌های قانونی از بیمار گرفته شده بود که در این رابطه استعلام‌های مربوطه انجام شد.

اواضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده، تخلف گرفتن وجه اضافه محرز و با حکم شعبه رسیدگی کننده فرد متخلف به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۵۵۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

قاچاقچی سوخت در کازرون محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۵۴ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت با حکم تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران نیروی انتظامی یک دستگاه تانکر سوخت رسانی را به علت حمل غیرقانونی سوخت در شهرستان کوه چنار توقیف کردند.

او افزود: از این تانکر بالغ بر ۴۶ هزار لیتر گازوئیل کشف شد که با توقیف سوخت و خودرو، پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به بازجویی از راننده تریلی و انجام تحقیقات در این رابطه گفت: در بررسی‌های به عمل آمده، تخلف متهم در قاچاق سوخت محرز و نهایتا او به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۵۴ میلیارد ریال در حق دولت محکوم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.