سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا مانور بازگشایی مدارس در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: مانور بازگشایی مدارس فردا برگزار می‌شود ضرورت دارد در جریان این مانور ارزیابی مناسبی از وضعیت مدارس انجام شود.

رضا رضایی با تاکید بر تقویت بنیه مذهبی و معنوی دانش آموزان گفت: برای بازگشایی مدارس و آموزش حضوری ایجاد آمادگی صددرصدی ضروری است و باید همه بخش‌های مدرسه بررسی و نقاط ضعف شناسایی و رفع شود.

او به نقش نیرو‌های خدمات یا پشتیبان در مدارس اشاره کرد و افزود: نیرو‌های پشتیبان در مدارس نقش بسیار ارزنده و تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به مدیران مدارس سمپاد اظهار داشت: همکاری لازم را با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان و منطقه خود داشته باشید تا مهری بانشاط و باطراوت را آغاز کنیم.

رضایی با اشاره به تاثیر خوب مقایسه سالانه هر مدرسه با خودش، گفت: مانور بازگشایی مدارس فردا ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، ضرورت دارد در جریان این مانور ارزیابی مناسبی از وضعیت مدارس خود داشته باشیم.

او بیان کرد: افتخارات دانش آموزان خود را اطلاع رسانی و ضعف‌ها را رفع کنید، برنامه ریزی برای موفقیت بیشتر دانش آموزان در المپیاد‌های علمی را در نظر داشته باشید، ظرفیت استان بسیار به لحاظ بهره هوشی خوب است باید موضوع تجزیه و تحلیل نمرات دانش آموزان و بهره مند از ظرفیت دانش آموزان المپیادی سال‌های قبل را جدی گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.