سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی پرسپولیس: پول می دهند تا بازی در بیاید

خان محمدی گفت: به مربیان پیشنهاد پول می‌دهند که بازی‌ها را برایشان در بیاورند.

حسن خان محمدی سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس درباره مشکلات عجیب فوتبال استان تهران گفت: به مربیان فوتبال پایه پیشنهاد پول می‌دهند که بازی‌ها را برایشان در بیاورند. بازی با پارسیان داشتیم که به داور گفتم قدم بزند، اما او این کار را نکرد و من هم شک کردم که پیشنهاد مالی به آن داور دادند. دیروز بازی رسمی داشتیم، اما داور نیامد و مسابقه لغو شد.

او ادامه داد: به نظرم فوتبال پایه را تعطیل کنند خیلی بهتر است. اینکه تیم امید هم نتیجه نمی‌گیرد به خاطر همین اتفاقات است چرا که نگاهی به فوتبال پایه نیست.

شیرازی برای انتخاب  شدن  بعد از ۸ هفته رای داد 

خان محمدی گفت: من واقعا گلایه‌مند هستم. ما به یک بازیکن تیم نونهالان اعتراض کردیم چرا که او نوجوان بود و برای نونهالان بازی می‌کرد. اما شیرازی ۸ هفته صبر کرد و بعدا رای اعتراض ما را داد، چون آن تیم در لیگ ۳ می‌خواست در انتخابات به شیرازی رای بدهد.  

لوکادیا پتانسیل آقای گلی را دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره لوکادیا گفت: همه بازی پرسپولیس برابر نفت مسحجد سلیمان را دیدند که لوکادیا چه کیفیت و چه جاگیری‌هایی در زمین مسابقه دارد. او شم گلزنی بالایی دارد  و شش دانگ است. تیم پرسپولیس خرید خوبی کرده است و به نظرم او رفته رفته از این هم بهتر می‌شود. من فکر می‌کنم لوکادیا پتانسیل آقای گل شدن را هم دارد. کارنامه شیخ دیاباته خوب است و از قدرت سرزنی اش می‌توانیم استفاده کنیم. او فیزیک فوق العاده‌ای دارد.

رقم قرارداد هاشمی نسب با استقلال ۱۵۰ میلیون تومان بود 

او درباره اینکه چرا اختلاف هاشمی نسب با پرسپولیس تمام شدنی نیست؟ گفت: من همان سالی که به پرسپولیس آمدم، هاشمی نسب  از آنجا رفت و بعد از گلزنی  در بازی دربی  غش کرد. یکسری کار‌ها را هواداران دوست ندارند و ما اگر در طول سال قهرمان نمی‌شدیم، اما دربی را پیروز می‌شدیم هواداران راضی بودند. طرفداران دوست دارند بازیکن تعصب به تیمش داشته باشد. هاشمی نسب پسر بدی نیست، اما او کار‌هایی انجام داده که به مذاق هواداران خوش نیامده است.

خان محمدی تصریح کرد: آن سالی که  هاشمی نسب با ۱۵۰ میلیون تومان به استقلال رفت، بالاترین قرارداد در پرسپولیس ۱۸ میلیون برای عابدزاده بود.

تیم ملی فوتبال ما بدون طارمی و آزمون دهم آسیا است 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تاج با افتخار می‌گوید که ما اول آسیا هستیم، اما این حرف‌ها و قصه‌ها  را نزدید، چون ما اول آسیا نیستیم. ما هفتم تا دهم آسیا هستیم. ۱۲ بازیکن خوب ما از جمله طارمی و سردار آزمون را بردارند بعد به مسابقات بروند. ۱۰، ۱۲ بازیکن ما جزو استثنا‌های فوتبال هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.