سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کشته و ۲۲ مصدوم در تصادفات جاده‌ای برای زائران اربعین در خوزستان

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: وقوع پنج فقره حادثه واژگونی خودرو حامل زائران اربعین در جاده‌های خوزستان از شنبه شب تا امروز یکشنبه، یک کشته و ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت.

عارف شرهانی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل زائران اربعین در حوالی روستای نمره یک هفتکل چهار مصدوم، شامل یک دختر بچه هفت ساله و سه زن در رده‌های سنی ۲۶ تا ۴۷ ساله برجا گذاشت که به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند.

وی افزود: در حادثه‌ای دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو حامل زائران اربعین در مسیر اندیمشک بین شهرک مدنی و سه راهی دهلران پنج نفر مصدوم شدند.

او می گوید: واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا که سرنشینان آن عازم کربلای معلا بودند در جاده دیلم - هندیجان، چهار نفر مصدوم، شامل سه زن ۱۳ تا ۵۱ ساله و یک مرد ۵۲ ساله برجا گذاشت که به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی  دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه‌ای دیگر انحراف و واژگونی خودروی دنا حامل زائران کربلا در جاده امیدیه - ماهشهر ۶ نفر مصدوم بر جا گذاشت که به بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه منتقل شدند.

به گفته او یک خودروی تیبا نیز در کیلومتر سه جاده امیدیه - ماهشهر واژگون شد که سه مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت که مصدومان به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر منتقل شدند.

خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز و سرعت بالا از جمله دلایل وقوع تصادفات جاده‌ای اعلام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.