سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۸۰ کیلوگرم گوشت منجمد غیرقابل مصرف در مسجد سلیمان

رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان گفت: ۲۸۷کیلوگرم گوشت منجمد غیر قابل مصرفی انسانی کشف و با حکم دادستانی معدوم سازی گردید.

هوشنگ شرفی گفت: طی بازرسی‌های انجام گرفته از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان مسجد ۲۸۷ کیلوگرم گوشت منجمد غیر قابل مصرفی انسانی کشف و با حکم دادستانی معدوم سازی گردید.

رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان می گوید: دامپزشکی مصمم است با تشدید نظارت‌های بهداشتی، فراورده‌های خام دامی سالم در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد و هدف دامپزشکی تأمین امنیت غذایی و به دنبال آن تأمین سلامت عمومی جامعه است و در این راستا از هیچ تخلفی چشم پوشی نکرده و متخلفین بدون اغماض به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

شرفی از شهروندان خواست به هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی حتماً به ممهور بودن آن به مهر بهداشتی دامپزشکی تـوجـه نموده و در هنگام تهیه فراورده‌های خام دامی بسته بندی به تاریخ تولید، انقضاء و کد بهداشتی محصول دقت نمایند.

او گفت: شهروندان در صورت مشـاهـده مـوارد غیر قابل بهداشتی با شماره تلفن ۴۳۲۲۲۰۶۱ تماس حـاصل نموده و مراتب را گزارش نمایند و مطمئن باشند در اسرع وقت به گزارشات مردمی رسیدگی می‌شود.

برچسب ها: گوشت فاسد ، دامپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.