سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش اقتدار و وحدت شیعیان در پیاده روی اربعین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی، نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان است.

 سردار عبدالرضا مرادحاجتی گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی، نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان است. حرکتی که همه دنیا شاهد هستند که رسانه‌های متعدد غربی هیچ واکنش و خبری از آن را منتشر نمی‌کنند و این نشانه وحشت آن‌ها از این راهپیمایی بزرگ است.

او می گوید: پیوند معنادار گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی باید با زبانی هنرمندانه و در سطحی بین المللی انتقال داده شود.

به گفته او فرهنگ غنی دفاع مقدس تداوم همین فرهنگ عاشوراست و رسالت اهل هنر و رسانه در این است که این پیوند را مستحکم‌تر کنند و آن را در قالب جهاد تبیین به افکار عمومی معرفی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: الان وقت تیتر زدن و حمله رسانه‌های ما به قلب دشمنان است. چگونه می‌شود وقتی ترقه‌ای در ایران صدا می‌کند، خیلی از رسانه‌های دنیا آن را منتشر می‌کنند و بدان دامن می‌زنند، ولی الان که میلیون‌ها شیعه اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر کشور و بلکه دنیا در این ابر راهپیمایی بزرگ قرن به سمت کربلا می‌روند هیچ تصویر و خبری از این اتحاد بزرگ جهان اسلام مخابره نمی‌شود.

او می گوید: اربعین مسیر تکرار راهیان نور است و ما همیشه باید برای این مناسبت‌های معنوی و ارزشی تولید محتوای لازم را برای ارائه داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.