سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۴/۵ درصد گندم کشور در همدان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان گفت: همدان با خرید ۳۱۷ هزار تن گندم، ۴/۵ درصد گندم خریداری شده تضمینی در کشور را به خود اختصاص داد.

مسعود بکایی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان گفت: همدان بین ۱۰ استانی است که بیشترین خرید گندم را در کشور ثبت کرده‌اند.

او گفت: خوزستان با خرید یک میلیون و ۳۵۸ هزار تن دارای رتبه نخست و ۱۹ درصد کل خرید گندم کشور را دارد و همچنین استان گلستان با خرید ۷۵۸ هزار تن در رده دوم و ۱۰/۵ درصد کل خرید گندم کشور را داشته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان با گفت: کردستان با خرید ۶۱۲ هزار تن ۸.۵ درصد کل خرید گندم کشور را دارد و استان فارس با خرید ۴۹۵ هزار تن ۷ درصد کل خرید گندم کشور را داشته است.

او با بیان اینکه کرمانشاه با خرید ۴۷۳ هزار تن ۶/۵ درصد کل خرید گندم کشور را داشته است گفت: استان آذربایجان غربی با خرید ۴۳۸ هزار تن ۶ درصد کل خرید گندم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه هفتمین استانی که بیشترین خرید گندم را داشت خراسان رضوی است گفت: این استان ۳۵۲ هزار تن گندم تضمینی خریداری کرده که پنج درصد کل خرید گندم کشور را دارد.

بکایی با اشاره به اینکه استان همدان با خرید ۳۱۷ هزار تن ۴/۵ درصد کل خرید گندم کشور داشته است تاکید کرد: لرستان با خرید ۲۷۲ هزار تن چهار درصد کل خرید گندم کشور را به خود اختصاص داده است.

او گفت: پنج استان پیشتاز خرید تضمینی گندم، معادل ۵۲ درصد کل گندم خریداری شده در کشور را تولید کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.