سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ کارمند بسیجی سیستان و بلوچستان در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند

مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۳۰۰ کارمند بسیجی در سه منطقه از استان در ۱۰ موکب در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی  در حاشیه بازدید از زائر سرای امام رضا(ع)  اظهارداشت: خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) افتخار بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه طی ۲ سال گذشته به علت شیوع و همه گیری ویروس منحوس کرونا توفیق خدمت رسانی زوار حسینی از ما گرفته شده بود افزود: امسال به لطف الهی با کم شدن محدودیت‌ها شاهد حضور زائران پاکستانی به سیستان و بلوچستان و خدمت رسانی کارمندان بسیجی در سطح استان هستیم.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ورود زائران پاکستانی به استان بیش‌از ۳۰۰ کارمند بسیجی از ادارات کل جهت خدمت رسانی پای کار آمده‌اند.

وی ادامه داد: ادارات و ارگان‌ها با تمام توان پیگیر امورات زوار در مجوعه‌های اداری بوند که توانستیم بیش‌از ۱۰ موکب در سه منطقه از استان در مرز میرجاوه، مرز ریمدان و زاهدان که شاخص ترین موکب در مجموعه اداره‌کل زندان‌ها برپا شده است، با برنامه ریزی میزبان شبی یک‌هزار رو۵۰۰ نفر زائر هستند.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.