سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۱ فقره سرقت در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله سرآسیاب با دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۵۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسن خالقی در حاشیه بازدید مسئولان محله سرآسیاب کرمان از دستاورد‌های طرح پاکسازی محله محور گفت: در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و جرائم، طرح پاکسازی محله محور در مناطق جرم خیز سرآسیاب کرمان با تلاش ماموران کلانتری ۱۸ شهرستان کرمان به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد.

او افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل‌های شناسایی شده اعزام و در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۱۷ سارق، ۱۸ نفر اراذل اوباش و ۸۰ معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

سرهنگ خالقی با اشاره به کشف ۵۱ فقره سرقت بیان داشت: در همین راستا مقادیر قابل توجهی وسایل سرقتی کشف و ۵۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودرو متخلف، پلاک مخدوش و فاقد پلاک و دارای دستور قضایی توقیف و روانه پارکینگ شد.

او گفت: در اجرای این طرح از ۵۰ منزل خرده فروش بازدید و ۱۰ نفر دستگیر و ۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیز از توزیع کنندگان کشف و در بازدید از ۴۵ کارگاه ضایعاتی ۲۰ کارگاه پلمب شد.

سرهنگ خالقی با اشاره به کشف ۷ هزار سیگار قاچاق از یک باب مغازه و استمرار این طرح‌ها بیان داشت: متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.