سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از ۲۶ هزار زائر اربعین تا شب گذشته در قصرشیرین

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اسکان بیش از ۲۶ هزار زائر اربعین تا شب گذشته گفت: بیش از ۸ هزار نفر از زائرانی که در شهرستان قصرشیرین امکان عبور از مرز را نداشتند در اردوگاه‌های برپا شده، پایانه مرزی و اماکن عمومی اسکان داده شدند.

محمدباقر محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : امدادرسانی به ۱۳۰ مصدوم ناشی از گرمازدگی در خروجی مرز خسروی انجام شد و ۵ خودرو آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۵ تیم عملیاتی این عملیات را پوشش دادند.

وی از برپایی بیش از ۷۵۰ تخته چادر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۶۷۰ تخته موکت و ۹۳۵۰ تخته پتو در اردوگاه‌ها و پایانه مرز خسروی توزیع گردید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان تعداد آب معدنی توزیع شده را ۴۲۵۰بطری عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد ۵۲۵۰ قرص نان، ۱۶۳ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۵۸۷۰ جلد بروشور آموزشی در بین زائرین توزیع گردید.

وی بهره‌مندی ۵۸۷۰ نفر از آموزش‌های چهره به چهره را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر دانست و اذعان داشت: ۱۰ چادر خیمه نماز در اردوگاه‌ها برپا گردید و ۳۲۷۸ نفر نیز از خدمات تیم‌های سحاب، فضای دوستدار کودک و دیگر خدمات فرهنگی استفاده کردند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.