سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی نجاتگران هلال احمر سیستان و بلوچستان به زائرین اربعین حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از آمادگی تیم‌های هلال احمراستان جهت امدادرسانی به زائرین اربعین خبر داد.

  روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان؛ علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: ۶۱ نفر نیروی عملیاتی و پرسنل به همراه ۲ خودروی آمبولانس، ۲ خودرو کمکدار و ۲ موتورسیکلت در ۲ پایگاه امدادو نجات در شهرستان‌های میرجاوه و ریمدان به زائرین اربعین که از کشور پاکستان وارد کشورمان می‌شوند خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: روزانه ۴ تیم متشکل از ۵ نجاتگر (۳ تیم برادران و ۱ تیم خواهران) در پایگاه‌های مرزی شهرستان‌های میرجاوه و ریمدان خدمات خود را جهت زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه می‌دهند.

میربهاء الدین اضافه کرد: در راستای خدمات به زائرین ۲ اردوگاه در شهرستان‌های میرجاوه و ریمدان برپا شده است که در هر اردوگاه ۱۰ چادر امدادی جهت اسکان اضطراری و احتمالی به زائرین برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: ۴ پایگاه امداد و نجات موقت نیز جهت امدادرسانی بین راهی در مسیر‌های چابهار، فنوج، ایرانشهر و میرجاوه مستقر شده اند تا خدمات مورد نیاز زائرین انجام شود.

وی گفت: تست قند و فشار خون، اجرای آموزش‌های ایستگاهی (cpr و کمک‌های اولیه)، توزیع بروشور‌های آموزشی، انجام خدمات سرپایی، توزیع غذای گرم و شربت از جمله خدمات امدادگران جهت زائرین اربعین می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.