سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور:

دشمنان بدنبال ایجاد نا امیدی و تضعیف اراده‌ها در ایران اسلامی هستند

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: امروز دشمنان بر این اعتقاد و باورند که در جبهه حق باید ایجاد یاس و ناامیدی و تضعیف اراده کنند چرا که وقتی اراده ضعیف و شکسته شد کشور دچار آسیب می‌شود.

 سردار محمد کرمی در گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان اظهارداشت: امروز وظیفه فعالان فضای مجازی این است که ابتدا این فضا و اسلام عزیز را بشناسند و مبانی آن را در این فضا توسعه دهند و مانع تسخیر ذهن ها به مبانی باطل شوند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی اراده الهی و این یک واقعیت است، پشتیبان اصلی ملت ایران خداست و چون به خدا وصل هستیم از هیچ قدرتی واهمه نداریم و با اراده الهی تا کنون مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور بیان کرد: امروز اگر دشمن با تمام توان به میدان آمده چون همه هیمنه‌اش به خطر افتاده و دارد می‌بیند روز به روز ایران اسلامی پیشرفته‌تر و اتحاد بین امت اسلامی قوی‌تر می‌شود.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در فضای مجازی به مسوولیت سنگین فعالان این حوزه اشاره کرد و تولید متن و محتوای اثر بخش در راستای مبانی اسلام ناب را یک ضرورت خواند.

سردار کرمی به شاخصه‌های جنگ شناختی اشاره و یکی از شاخصه‌های مهم آن را هدایت ذهن‌ها معرفی کرد و ابزار آن را رسانه و فضای مجازی دانست و گفت: امروز فضای مجازی یک فرصت است و اگر از این فرصت درست استفاده نکنیم تبدیل به تهدیدخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در تولید متن و محتوا می‌بایست از مبانی نظری اسلام و آموزه‌های قرآن استفاده شود افزود: شما در فضای مجازی باید از تسخیر ذهن‌ها به مبانی باطل جلوگیری کنید و هدایت جامعه را با مبانی دینی و اسلامی به دست گیرید تا انحرافی در جامعه ایجاد نشود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور اظهارداشت: دشمن در فضای مجازی محتواهایی تولید می‌کند که وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینم همه برای انحراف مردم از اسلام هست و هدفش این است تا مردم را از اسلام دور کنند چون می‌دانند اگر اسلام حاکم شود جایی برای آنها باقی نمی‌ماند.

وی خطاب به فعالان فضای مجازی عنوان کرد: شما کارتان با ذهن هاست اگر ذهن آسیب ببیند و کار خود را خوب انجام ندهید کشور آسیب می‌بیند؛ امروز دشمن در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی محتوا تولید می‌کند تا بتواند مدیریت اذهان را بنا به میل خود اداره و به سمت باطل سوق دهد.

سردار کرمی با اشاره به شرایط سخت اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس اظهارداشت: در آن دوران با استفاده از فکر خلاق و نوآور جوانان مبتکر توانسیم به موفقیت و پیروزی برسیم و حالا این وظیفه امروز بر عهده شما جوان سرشار از فکر و خلاقیت است تا از انحراف جامعه در مقابل هجمه دشمنان جلوگیری کنید.

وی با تاکید بر اینکه هر کاری انجام می‌شود باید برای رضای خدای متعال باشد عنوان کرد: کار برای تعریف و تمجید بی‌فایده است به انسان‌ها دل خوش نکنید و باید یقین داشته باشیم در محضر خدا هستیم خدا می‌بیند و به اخلاص در کارها برکت می‌دهد و دلیل موفقیت‌های بسیج در این عرصه نیز همین موضوع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.