سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱۴ دستگاه اتوبوس در خدمت زائران اربعین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: زائران قزوینی تاکنون با ۲۱۴ دستگاه اتوبوس از پایانه مرکزی استان به مرز مهران اعزام شده اند.

علیرضا معیری پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: کار اعزام زائران حرم حسینی امسال از سوی این اداره کل و با هماهنگی‌های صورت گرفته از ۱۲ شهریورماه جاری به طور جدی آغاز و تا شب گذشته نیز هفت هزار و ۶۲۶ زائر توسط اتوبوس‌های پایانه مسافری قزوین به مرز مهران انتقال یافته اند.

معیری پور با اشاره به اینکه پایانه مسافربری قزوین برای برگزاری هر چه شکوهنمد مراسم اربعین روزانه تا ۶۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران به مرز مهران درنظر گرفته، اما در صورت تقاضا، براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته امکان افزایش این تعداد اتوبوس نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به تعیین نرخ بلیت برای زائران از پایانه مسافربری قزوین تا مرز مهران، زائران در صورت هرگونه شکایت در خصوص نرخ‌های مصوب و همچنین نحوه خدمات دهی، افراد می‌توانند به دفتر نمایندگی این اداره کل مستقر در پایانه مسافربری مراجعه و یا با سامانه گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

به گفته این مسئول راهداری، نرخ‌های مصوب برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۴۸۱ هزار تومان، ۳۲ نفره ۳۸۵ و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره نیز ۲۸۹ هزار تومان از قزوین به مرز مهران تعیین شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.