سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان موکب‌های اربعین حسینی در شهر کرمان

مسئول هماهنگی موکب‌ها در شهر کرمان گفت: تاکنون کار ثبت نام ۳۵ موکب برای شهر کرمان انجام شده است و همچنان پذیرای علاقه‌مندان برپایی موکب هستیم.

علی زمانی گفت: برنامه جاماندگان پیاده روی اربعین روز شنبه ۲۶ شهریور در شهر کرمان نیز برگزار می‌شود.

او افزود: مسیر کلی پیاده روی اربعین در شهر کرمان از سمت شاهزاده محمد (ع) به سمت خیابان ۱۷ شهریور و سپس به سمت میدان شهدا (مشتاق) و پس از آن به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) است.

مسئول هماهنگی موکب‌ها در شهر کرمان تصریح کرد: از ساعت ۸ صبح در مکان‌های شاهزاده محمد (ع)، میدان آزادی و شهید دستغیب (سلسبیل) تجمع آغاز می‌شود و افراد به سمت میدان شهدا حرکت می‌کنند و تجمع اصلی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در میدان شهدا است و پس از آن پیاده روی به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) صورت می‌گیرد و در گلزار شهدا مراسم دمامه زنی و عزاداری برپا می‌شود.

او افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است موکب‌هایی در مسیر این پیاده روی برپا شود.

زمانی بیان کرد: برنامه ریزی شده است در هر تقاطع یا میدانِ مسیر ۱۷ شهریور تا مسجد صاحب الزمان (عج)، یک موکب راه اندازی شود.

او تصریح کرد: اصل موکب‌ها همانند سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از زیرگذر کنار گنبد جبلیه تا میدان اصلی است و در دو طرف پذیرایی انجام می‌شود.

مسئول هماهنگی موکب‌ها در شهر کرمان گفت: تاکنون ثبت نام‌ها برای راه اندازی ۳۵ موکب صورت گرفته است.

او تصریح کرد: هیئت هاو مجموعه‌های فرهنگی که قصد برپا کردن موکب در ایام اربعین حسینی و مراسم جاماندگان شهر کرمان را دارند، می‌توانند برای هماهنگی محل و سازه موکب با شماره ۰۹۳۹۸۲۶۹۰۴۳ تماس بگیرند.

زمانی افزود: فعالیت موکب‌ها در شهر کرمان از عصر پنج شنبه آغاز می‌شود و تا عصر شنبه ادامه دارد؛ اما عمده فعالیت موکب‌ها صبح شنبه که پیاده روی اربعین را هم داریم، خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.