سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور

همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی کشور در حل مشکلات جامعه ایثارگران و شهدا ضروری است

معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تنها مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگوی مطالبات این خانواده‌ها نیست بلکه همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی کشور در حل مشکلات این خانواده‌ها امری ضروری است.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: ده درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی و بیست درصد اعتبارات مجموعه صدا و سیما باید برای حوزه امور ایثارگران و شهدا هزینه شود.

او گفت: موضوع اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران به صورت ملی حل نمی‌شود، ظرفیت استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور محدود است، اما می‌توان مشکل اشتغال آن‌ها را با تشکیل کارگروه ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد را حل کرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: برای ۲هزار و ۴۷۲ نفر از ۳هزار و ۷۱۷  نفر خانواده شهدا و ایثارگران خراسان شمالی مسکن تامین نشده که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی اهتمام جدی داشته باشد.

در خصوص  ساماندهی گلزار شهدای خراسان شمالی نیز،  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  گفت: از ۳۷۷ گلزار شهدا، ۲۸۹ گلزار ساماندهی شده، هفت گلزار در دست اقدام و ۸۱ گلزار نیز ساماندهی نشده اند.

 قاضی زاده هاشمی گفت: خانواده‌ شهدا و ایثارگران  ستون انقلاب را حفظ کرده اند لذا نهضت مبارزه با دشمنان ادامه دارد و هدف از این نهضت ایجاد الگوی مناسب برای نسل امروز است تا بدانند نسبت به دین خدا مسئول هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.