سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک بیش از ۶ میلیون بطری آب معدنی در کرمانشاه

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تامین آب آشامیدنی زائران، گفت : بیش از ۶ میلیون بطری آب معدنی در کرمانشاه برای زائران تدارک دیده شده است.

محمد پور هاشمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : طبق پیش بینی‌هایی که از تردد زوار انجام شده بود آب آشامیدنی به میزان کافی ذخیره و تدارک دیده شده است.

وی افزود: در شهرستان قصرشیرین و مرزی خسروی آب آشامیدنی ذخیره‌سازی شده و تلاش‌ها بر این است که آب را به صورت بطری‌های خنک و حتی یخ زده به دست زائران برسانیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به همکاری با نیرو‌های عراقی در مرز عراق، تصریح کرد: برای دسترسی زوار به آب آشامیدنی خنک پس از خروج آن‌ها از مرز خسروی تا زمانی که به سمت مقصد بعدی حرکت می‌کنند توزیع آب را در خاک عراق برای آن‌ها خواهیم داشت.

پورهاشمی با بیان اینکه اکثر آبرسانی‌ها به صورت سیار انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به آبرسانی سیار در نقاطی که پیک جمعیتی بالاتری دارند، اما حدود ۱۲ دستگاه آبسرد کن در مسیر تردد زوار راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: حداقل بیش از ۶ میلیون بطری آب معدنی موجودی استان کرمانشاه برای زائران اربعین بوده که مورد استفاده خواهند شد، اما در صورت افزایش جمعیت به تناسب نیازمندی آب آشامیدنی آن‌ها نیز تأمین می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.