سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از محصولات جانبی «پسر دلفینی»+ فیلم

محصولات جانبی «پسر دلفینی»همچون کیف، جامدادی، دفتر، دفترچه یادداشت و اسباب بازی رونمایی شد.

از محصولات جانبی انیمیشن پسر دلفینی که ۶ روز است در سینما‌های کشور اکران شده است رونمایی شد.این محصولات شامل مواردی همچون کیف، جامدادی، دفتر، دفترچه یادداشت و اسباب بازی هستند.

 یوسف وندی گفت: این انیمیشن سعی کرده است از نشانه‌های بومی استفاده کند. بقیه هم باید جسارت داشته باشند و بیایند از فرهنگ ایرانی استفاده کنند. همچنین اگر کیفیت ساخت انیمیشن مناسب باشد، استفاده از مولفه‌های ایرانی مناسب است.

او ادامه داد: واقعا انیمیشن میتواند سفیر فرهنگی بسیار قوی برای کشور باشد که نفت نتوانست این کار را کند.

شرح محصولات تولیدی به این صورت است: مداد رنگی، پوشاک، پیکسل و عکس، پازل، دفتر، کالای خواب، دفتر یادداشت، دفتر زنگ آمیزی، دفترچه یادداشت، کوله پشتی و... همچینن محصولات دیگری هم درحال خواست است.

محمد امین همدانی گفت: یک انیمیشن سینمایی وقتی ساخته می‌شود ۳ الی ۴ سال زمان می‌برد که تولید اولیه انیمیشن در ۲ سال اول که طول کشید ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر همکاری می‌کردند. حالا ما از ابتدا تا انتهای این انیمیشن ۵ سال زمان گذاشتیم و زحمت زیاد کشیدیم.

او گفت: ما عروسک‌هایی در سایز کوچک و بزرگ تولید خواهیم کرد. تصورم بر این است که نهایتا تا ۳ هفته دیگر این عر‌سک‌ها در بازار خواهد بود. ساختن عروسک پلاستیکی خیلی سخته است و حدود ۶، ۷ ماه طول می‌کشد. همچین تصاویر این عروسک‌ها در همین یکی دو روز اخیر در اختیار کودکان قرار خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
خیلی عالیه خیلی عالیه
باید محصولات بیشتری از بقیه انیمیشن های ایرانی هم ساخته بشه