سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در جهت قانون حمایت از تولید و ایجاد اشتغال

مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان گفت:۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قانون حمایت از تولید و ایجاد اشتغال توسط شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری گیلان جذب شد.

میرزنده‌دل گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان، ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ توسط شرکت‌های فناور جذب شد.

میرزنده‌دل گفت: این تسهیلات در دو نوع ایجاد، توسعه‌ای، تکمیلی و سرمایه در گردش است و خوشبختانه پارک علم و فناوری گیلان توانسته است از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال از این بودجه را جذب و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار دهد.

او افزود: از ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی تبصره الف قانون بودجه ۱۴۰۰ مربوط به این سازمان، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های برق الکترونیک؛ صنایع ماشین‌سازی؛ شتابد‌هنده‌ها، فناوری اطلاعات؛ مکانیک؛ صنایع خانگی مبتنی بر IOT؛ توسط ۸ شرکت فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان، در قالب سرمایه در گردش و توسعه‌ای جذب شده است.

میرزنده‌دل گفت: با توجه به درخواست‌های دیگر شرکت‌های فناور برای استفاده از این تسهیلات، ارزیابی‌هایی در حال انجام و پیگیری است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور امسال باقی‌مانده این تسهیلات توسط متقاضیان جذب و بانک عامل اعطاء شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.