سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت و جایگاه ذخیره‌سازی آب و تولید برق نیروگاه پیران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت و جایگاه ذخیره‌سازی آب و تولید برق نیروگاه پیران و اهمیت جایگاه نیروگاه در منطقه، گفت: نیروگاه برق آبی کوچک پیران در سرپل‌ذهاب تا قبل از پیک بار سال ۱۴۰۲ فعال‌سازی خواهد شد.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : نیروگاه برق‌آبی پیران سرپل‌ذهاب از بهترین نیروگاه‌های منطقه است و باید با نگاه بسیار حساس و کلیدی به آن توجه شود.

وی خواستار انجام تعمیرات نیروگاه پیران در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران شد و با انتقاد از راکد ماندن تولید نیروگاه پس از سال ۹۶ تاکنون، راه اندازی مجدد نیروگاه را جزو تکالیف مهم مسئولیت‌های استانی برشمرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: پس از آماده سازی نیروگاه، با هماهنگی مسئولان ذیربط استانی، مجری و بهره بردار نیروگاه تعیین شده و نیروگاه پیران از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تحویل گرفته شود.

فخری اضافه کرد: در واقع شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران نسبت به تامین هزینه تعمیرات نیروگاه و رفع اشکالات قسمت‌های آسیب دیده به طور کامل، تا قبل از پیک بار سال ۱۴۰۲ (نیمه دوم خرداد ماه) اقدام نموده و پس از آن تحویل گیری و بهره برداری مجدد نیروگاه توسط دستگاه ذیربط استانی انجام شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.