سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در شاهرود

فرمانده انتظامی استان از کشف ده‌ها دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده از یک انبار در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود پس از دریافت خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یک انبار، موضوع را در دستور رسیدگی قرار دادند.

وی افزود: پس از تأیید خبر، مأموران انتظامی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، طی هماهنگی با مراجع قضائی به محل اعزام و پس از شناسایی، انبار را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

سردار حسنی تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، ۲۹ دستگاه یخچال،۲۰ دستگاه اجاق گاز،۲۶ عدد میز تلویزیون، دستگاه ظرفشویی، ۳ دستگاه لباسشویی و یک دستگاه کولر آبی در این انبار بدون ثبت در سامانه جامع انبار‌ها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان از تشکیل پرونده احتکار برای مالک انبار خبر داد و اذعان داشت: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان و میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد که با تشکیل پرونده متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا مراتب را سریعا از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.