سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۶ درصد گندم تضمینی خریداری شده استان سمنان سهم میامی است

استاندار سمنان با بیان اینکه امسال ۶۴ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان استان سمنان خرید تضمینی شد، گفت: ۵۶ درصد از این میزان متعلق به کشاورزان میامی بوده است.

هاشمی گفت: ۵۶ درصد از این میزان متعلق به کشاورزان شهرستان میامی بوده است.

وی با بیان اینکه این سهم قابل توجه نشان از ظرفیت‌های  کشاورزی میامی دارد، افزود: کشاورزی و گردشگری در کنار دامداری ارکان توسعه اقتصادی میامی محسوب می‌شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم نام‌نیک‌بحث تأمین آب شرب است که شرکت آب و فاضلاب استان باید تلاش نماید تا این مشکل را برطرف کند، گفت: پیمانکار مجری طرح حفاری در نام‌نیک موظف خواهد بود تا نسبت به رفع آثار حفاری و انجام آسفالت اقدام کند.

هاشمی با بیان اینکه دغدغه‌ی آب، یکی از دل نگرانی‌های به حق و درست مردم و مسئولان استان سمنان است، افزود: اولویت اساسی و نخست روستای طلوبین در شهرستان میامی نیز تأمین آب محسوب می‌شود که استقرار تجهیزات حفر چاه و تأمین آب، بحث حضور پزشک، سالن و امکانات ورزشی از جمله درخواست‌های مردم است که پیگیری و محقق خواهد شد.‌

وی درباره مشکلات مردم نردین هم توضیح داد: درخواست مردم نردین به منظور ایجاد جایگاه عرضه فراورده‌های نفتی و همچنین ایجاد مراکز آموزشی و سالن ورزشی بررسی و پیگیری خواهد شد.‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.