سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز سمنان

با حکم رئیس سازمان صدا و سیما ، عبدالرضا دهرویه به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان منصوب شد

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی «عبدالرضا دهرویه» را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان، منصوب کرد.

احصاء و اولویت بندی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای حضور در عرصه‌های بین المللی، ملی و محلی؛ تلاش در مسیر عدالت رسانه‌ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست‌ها و پیوست‌های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه‌ای و مردمی؛ انجام تدابیر لازم برای هم‌افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت‌های فکری، فرهنگی، اجتماعی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی؛ و توجه ویژه به حوزه‌های مغفول عملیات رسانه‌ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه‌ای از سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ـ انقلابی و ... برنامه ‏ریزی راهبردی برای پاسخگویی به‌هنگام و به ‏اندازه به نیاز‌های رسانه ‏ای مخاطبان درحوزه‏‌های بازنمایی هویتی، اطلاع‏ رسانی، سرگرمی، معرفت‌افزایی و ... از جمله مواردی است که پیمان جبلی در حکم انتصاب «عبدالرضا دهرویه» بر آن تأکید کرده است.

عبدالرضا دهرویه، متولد ۱۳۵۴؛ دارای کارشناسی زبان و ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است. خبرنگار روزنامه جام جم، تهیه کنندگی و نویسندگی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، مدیر تامین و پخش صدا، معاون صدا، قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان و سرپرست صدا و سیمای مرکز سمنان از جمله سمت‌های وی در سازمان صداوسیما بوده است.

پیش از دهرویه، حجت الاسلام مصطفی توکلیان سکان دار مرکز سمنان بود که به علت بیماری کرونا و وخامت وضع جسمانی سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.