سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزوده شدن ۲۰ هزار مشترک به مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۲۰ هزار مشترک در یکسال خدمت دولت سیزدهم به مجموع مشترکان گاز افزوده شده است.

میر سعید سید متین مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: این خدمات در طول یکسال خدمت دولت سیزدهم در استان بسیار چشمگیر بوده است به نحوی که ۲۲۸ کیلومتر به امتداد شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز افزوده شده و این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل می گوید: میزان کل شبکه‌گذاری خطوط لوله گاز استان از بدو تاسیس شرکت تاکنون به بیش از ۱۰ هزار و ۴۲۰ کیلومتر رسیده و در یک سال گذشته با گازدار کردن ۷۶ روستای جدید، درصد خانوار بهره مند از ۹۶ به ۹۷ درصد افزایش یافته است.

به گفته او، با احتساب تعداد ۵۲ روستای در دست گازرسانی و ۶۰ روستای دارای مجوز گازرسانی، میزان برخورداری روستاها از گاز طبیعی تا پایان سال ۱۴۰۲ به بالای ۹۹ درصد خواهد رسید.

سید متین به افزایش ۳۶ درصدی بودجه‌های سرمایه‌ای در یکسال اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره و گفت: در یکسال خدمت دولت سیزدهم اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال بعنوان بودجه‌های سرمایه‌ای جهت اجرای پروژه‌های گازرسانی و ساختمانی هزینه شده و این رقم ۶۰۰ میلیارد ریال بیش از سال قبل بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل می گوید: در حال حاضر بیش از ۹۷ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و طی یکسال گذشته ۷۶ روستا به شبکه گاز طبیعی متصل شده و با احتساب این تعداد، کل روستاهای بهره مند از نعمت گاز طبیعی به ۱۴۵۵ روستا رسیده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.