سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره استارت آپ ویکند در غرب مازندران

دوره استارت آپ ویکند به مدت سه روز در غرب مازندران برگزار می‌شود.

سید علی اصغر رضایی طالشی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: دوره استارت آپ ویکند به مدت سه روز در غرب مازندران برگزار می‌شود و شرکت کنندگان، دانشجویان تحت حمایت و فارغ‌التحصیلان هستند.

او افزود: هدف از برگزاری این دوره، فراهم شدن بستری برای تجاری سازی طرح ها، ایده‌ها و کشف فرصت‌های مناسب برای ایجاد کسب و کار‌های پربازده است.


رضایی با بیان اینکه در اجرای این رویداد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد و شرکت مشاوره مهام طبرستان با کمیته امداد همکاری دارند، افزود:این رویداد از امروز ۱۵شهریور آغاز و تا ۱۷شهریور با حضور اساتید کارآفرینی و کارآفرینان برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: مددجویان ایده‌های خود را ارائه کرده و پس از انتخاب ایده‌های برتر، دوره آموزشی کارگاهی برگزار و سپس داوری تا بهترین ایده‌ها معرفی شوند.

او افزود: پس از پایان دوره بمنظور اجرایی شدن این ایده به استارت آپ و تجاری سازی با همکاری مرکز رشد پارک علم و فناوری در آن مرکز مستقر می‌شود، تا ادامه کار انجام گیرد.

رضایی طالشی گفت: رویداد استارت آپ ویکند در راستای توانمندسازی خانواده‌های کمیته امداد در زمینه استعداد سنجی و امکان سنجی برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.