سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری بیمه‌شدگان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را پرداخت می‌کند.

مصطفی فلاحی مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان در مراکز دولتی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری و ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری در مراکز غیردولتی، خیریه و خصوصی را با تعرفه غیردولتی پرداخت می‌کند.

وی افزود: جمعیت جوان و پویا بزرگترین سرمایه هر کشور است و از مولفه‌های قدرت کشور محسوب می‌شود.

فلاحی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی هر سال سه مرتبه به‌صورت بسته‌های شش‌گانه را پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: مراکز درمان خصوصی ناباروری در استان باید بیش از پیش فعال شوند تا مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بتواند خدمات خود را به زوج‌های نابارور در استان به طور کامل ارائه نماید.

فلاحی گفت: دولت سیزدهم، دولت عدالت‌محور است و سازمان تامین اجتماعی از مهم‌ترین ساز و کار‌های تحقق عدالت اجتماعی است و متعلق به تمام نسل‌هاست و وجود تامین اجتماعی در یک بند از سند چشم‌انداز توسعه ملی موید اهمیت آن است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در دو حوزه درمان مستقیم با یک بیمارستان ۱۴۹ تختخوابی و دو پلی‌کلینیک در بروجن و شهرکرد و دو درمانگاه تخصصی در شهرکرد و لردگان و یک درمانگاه عمومی در فارسان و در حوزه درمان غیر مستقیم از طریق عقد قرارداد با بیش از ۵۵۰ مرکز درمانی، خدمات خود را ارائه می‌کند.

فلاحی گفت: سالانه بیمارستان امام علی (ع) به بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مراجعه‌کننده خدمات سرپایی و ۱۵ هزار نفر خدمات بستری ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی هزینه‌های بیماران خاص شامل تالاسمی، دیالیز و هموفیلی را به طور کامل پرداخت می‌کند و در مورد سایر بیماری‌های صعب‌العلاج مثل سرطان‌ها، MS، دیابت و ناباروری نیز ۹۰ درصد هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.