سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن مدیران سینما:

کرونا مشکلات عدیده‌ای را برای سینما به بار آورد

شهیدی گفت: با شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده‌ای دامن‌گیر سینما و عوامل فعال در آن، از جمله مدیران سالن‌ها و پرسنل فعال در سالن‌های سینمایی شد.

جلسه هیات مدیره انجمن مدیران سالن‌های سینما با مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم برگزار شد.

در این نشست وجیه الله شهیدی رئیس انجمن مدیران سینما با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که در پی شیوع ویروس کرونا دامن‌گیر سینما و عوامل فعال در آن، از جمله مدیران سالن‌ها و پرسنل فعال در سالن‌های سینمایی شده است، خواستار مساعدت ویژه مالی و اعتباری برای این صنف از سوی سازمان سینمایی شد.

روح اله سهرابی مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم نیز در ادامه ضمن تشریح برنامه‌ها و اهداف کلی سازمان در حمایت از سالن‌های سینما و مدیران سینماها، افزود‍: انجمن مدیران سینما در طی سال‌های گذشته جزو همراه‌ترین گروه‌های سینمایی با این سازمان بوده است و علی‌رغم سختی کار و حساسیت فراوان در حیطه ماموریت‌ها و وظایف، خروجی قابل تحسین داشته اند.

سهرابی با اشاره به اهتمام ویژه سازمان و در راس آن رئیس سازمان برای کمک به معیشت سینماگران و توجه ویژه به شان و جایگاه صنوف از جمله مدیران سینما بیان کرد: در مدیریت چند ماه اخیر با وجود تقاضا‌های زیاد برای صدور کارت مدیریت سینماها، ساز و کار دقیق‌تر و حساس‌تری برای این موضوع در نظر گرفته شده تا هر کسی که تخصص و توان کافی ندارد به راحتی وارد این مسئولیت نشود، چرا که آسیب آن نه تنها متوجه مدیران متعهد و متخصص سینما بلکه متوجه کلیت سینما و مخاطبین آن خواهد شد.

وی ضمن تشریح اوضاع حاکم بر اکران، در باره تلاش‌های مدیران سازمان برای حل و فصل موانع ورود فیلم‌ها به چرخه اکران و ایجاد رونق اکران گفت: از همکاری فیلمسازان برای کمک به پیشبرد برنامه‌های مهم و اصلی سازمان قدردانی می‌کنم.

برچسب ها: سینما ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.