سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه مشارکت منطقه ویژه اقتصادی در احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه

در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، تفاهم نامه مشارکت منطقه ویژه اقتصادی در احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه منعقد شد.

طی یک تفاهم نامه، با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، مدرسه‌ای ۱۲ کلاسه در شهرستان بیرجند احداث می‌شود.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه مشارکت خیرین در احداث فضا‌های آموزشی را امری خداپسندانه خواند.

او به محدودیت‌های اعتباری دولت اشاره کرد و افزود: مشارکت خیرین در اموری همچون مدرسه سازی و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، روند رفع نیاز‌های هر منطقه را سرعت می‌بخشد و در توسعه خدمات رسانی‌ها بسیار موثر است.

صفدری زاده رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه احسان و نیکوکاری سبب ایجاد دوستی و صمیمیت بین افراد جامعه می‌شود، گفت: از جمله کار‌های ارزشمند و خداپسندانه‌ای که نصیب انسان‌ها می‌شود، مدرسه‌سازی است که خیر ماندگار است.

او افزود: خیرین مدرسه ساز در توسعه و رشد علم و دانش در کشور پیشقدم هستند و نقش تأثیرگذاری در جهت رفع مشکلات آموزشی دارند.

صفدری زاده با بیان اینکه در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار پیشنهاد دادیم تا شرکتی در قالب شرکت‌های سرمایه گذاری در استان شکل بگیرد، گفت: استان می‌تواند به پشتوانه این شرکت‌های سرمایه گذاری، طرح‌های زیادی اجرا کند.

چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این جلسه، خیرین را بازوی توانمند مدرسه سازی عنوان کرد و گفت: از ۴۷۹ کلاس در دست احداث در استان ۴۵۷ کلاس با مشارکت خیرین ساخته خواهد شد.

او از سرمایه گذاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی منطقه ویژه اقتصادی طی این تفاهم نامه گفت و افزود: ۵۰ درصد از هزینه احداث این مدرسه به همت منطقه ویژه اقتصادی و ۵۰ درصد هم از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی تأمین می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.