سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین از ۱۸ شهریور

 نمایشگاه فروش پاییزه از ۱۸ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه فرصت بسیار مناسبی است تا خانواده‌ها کالا‌های مورد نیاز فرزندان خود را از نمایشگاه تهیه نمایند.

وی گفت: ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، تنظیم بازار و ایجاد فضا جهت تهیه اقلام مورد نیاز، رقابت میان عرضه کنندگان و مشارکت کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین بیان کرد: در این رویداد اقتصادی ۱۳۵ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز و زنجان کالا‌هایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، مشاغل خانگی، لوازم تحریر، لوازم کمک آموزشی، محصولات فرهنگی، نشریات و کتاب، انواع مواد غذایی، مرغ و گوشت، مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی را با تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی عرضه خواهند نمود و همچنین کالا‌های تنظیم بازار نظیر برنج و شکر در محوطه نمایشگاه نیز عرضه خواهد شد.

خورگامی یادآور شد: کالا‌هایی که در این نمایشگاه عرضه می‌گردد مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و بازرسان این سازمان طی ایام برگزاری در نمایشگاه مستقر بوده و بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.

وی یادآورشد: نمایشگاه فروش پاییزه از ۱۸ تا  ۲۵ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدیدکنندگان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.