سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب موفقیتی بزرگ در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رشته تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی شد.

حبیب غزنوی گفت: در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با راه اندازی رشته تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موافقت شد.

وی بیان کرد: باتوجه به زیرساخت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از جمله فضای آموزشی، اعضای هیئت علمی، امکانات درمانی و آموزشی در دو بیمارستان الزهرا (س) و بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ برای اولین بار با پذیرش ۲ دستیار تخصصی در رشته جراحی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موافقت شد.

وی با بیان اینکه برای ارائه و ارتقاء خدمات درمانی مطلوب به مردم استان نیاز مبرم رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی در استان به شدت احساس می‌شود افزود: یکی از مهمترین این رشته‌ها جراحی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن است که تربیت دستیار تخصصی این رشته ضروریتی اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود و خوشبختانه پیگیری‌ها جهت راه اندازی آن به سرانجام رسید.

 غزنوی یکی از استراتژی‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توسعه حوزه آموزش علوم پزشکی است که علاوه بر توسعه فعالیت‌های آموزشی و درمانی دانشگاه، توسعه سلامت استان سیستان و بلوچستان را نیز به همراه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: با احتساب مجوز راه اندازی رشته تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن، هم اکنون دستیاران تخصصی در ۱۴ رشته تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آموزش می‌بینند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.