سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکلات ۱۸ واحد تولیدی در جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص)

رفع مشکلات ۱۸ واحد تولیدی در جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) با هدف کمک به واحد‌های صنعتی در راستای تثبیت اشتغال وضع موجود و افزایش تولید برگزار شد.

رییس سازمان صمت فارس گفت: درجلسه فوق الذکر تعیین تکلیف بدهی، تعیین تکلیف حفر چاه، تقسیط بدهی، بخشودگی جرائم، درخواست تامین و تخصیص آب و گاز مورد بحث، بررسی، تبادل نظر و گفتگوی کارشناسی اعضاء قرار گرفت و ضمن ارائه راهکار مصوبات لازم برای تعداد ۱۸ واحد تولیدی صادر شد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به اینکه پایش، عارضه یابی، پشتیبانی و مانع زدایی از واحد‌های صنعتی و معدنی نیمه فعال و راکد مستمرا  انجام می‌گیرد، گفت: امسال در راستای همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی، نظارتی مسائل و مشکلات تعداد زیادی از واحد ها‌ی تولیدی، خدماتی مرتفع و آن‌ها را به چرخه تولید بازگرداند.  
او با اشاره به استفاده از ظرفیت و توان بسیج مهندسین صنعتی و معدنی گفت: تسهیل روند رونق و شکوفایی واحد‌های تولیدی و صنعتی، سهولت امر سرمایه گذاری و صدور مجوز‌ها و آموزش نیروی کار ماهر در هر منطقه به عنوان مهمترین زیرساخت‌ها جهت رفع  موانع و معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه مسئولان استانی و کشوری برای تقویت ظرفیت‌های صنعتی استان است.

ایزدی با تاکید بر اینکه واحد‌های تولیدی و صنعتی نقش موثر و بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار دارند، گفت: با اقدامات انجام شده و بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و تأمین مالی واحد‌های تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، و سایر جلسات اقتصادی فرصت‌های شغلی متعددی در استان تثبیت و ایجاد می‌شود.

ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر مساعدت و همکاری همگان و دستگاه‌های ذی ربط در جهت حل مشکلات واحد‌های تولیدی گفت: ضرورت دارد، تا مدیریت و راهبرد دستگاه‌های اجرایی در راستای حفظ اشتغال و افزایش تولید صورت پذیرد.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر و فرمانده فرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) سپاه فجر با اشاره به برگزاری تعداد ۱۴ جلسه قرارگاه صنعتی افزود: هدف و فلسفه برگزاری این جلسات بهره مندی از ظرفیت بسیج و دستگاه‌های اجرایی جهت مرتفع نمودن مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی است.

سردار بوعلی از مجموعه فعالیت‌های سازمان صمت فارس و استانداری جهت تسهیل و رفع موانع تولید در استان فارس تشکر کرد.

حسین پناهی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس درخصوص مشکلات واحد‌های تولیدی گفت: عمده مشکلات واحد‌های تولیدی پایش شده با موضوعات زیرساخت، قوانین و مقررات و مالی بانکی بوده که با هماهنگی و هم افزایی با دستگاه‌های دولتی اقدامات مانع زدایی در دستور کار قرار گرفت.

دبیر قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) سپاه فجر فارس گفت: این نشست که به مدت ۵ ساعت به ریاست سردار فرماندهی سپاه فجر و فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) سپاه فجر برگزار شد از تعداد ۱۸ واحد تولیدی مشکل دار در جلسه قرارگاه صنعتی پس از بررسی مشکلات تعیین تکلیف و به دستگاه‌های اجرای ابلاغ شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.