سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف مدارس کانکسی استان قزوین در دستور کار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۷ کلاس کانکسی استان قزوین تا یک سال آینده حذف می‌شود.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: در حال حاضر ۱۷ مدرسه و کلاس کانکسی در مناطق مختلف استان داریم که بین دو تا ۹ دانش آموز دارند و با هماهنگی و اقدام انجام شده تلاش می‌کنیم تا در یک سال آینده همه این کلاس‌ها حذف شده و کلاس‌های جدید جایگزین شود.  

سیاهکالی مرادی یادآورشد: امسال ۵ مدرسه کانکسی را حذف خواهیم کرد که این کار به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: ۲۸ چمن مصنوعی و ۵ سالن ورزشی در مدارس استان در دست ساخت است که ۵۰ درصد هزینه آن توسط وزارتخانه و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی مدیریت و برنامه ریزی استان تامین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امسال درصددیم برای تحقق شعار سال نسبت به ایجاد هنرستان‌های در جوار شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی اقدام کنیم تا دانش آموزان فنی بتوانند در کنار تحصیل چند ساعتی را در واحد‌های صنعتی کار عملی را تجربه کنند.

وی گفت: ایجاد دو واحد هنرستان فنی و راه اندازی خانه خلاق دانش آموزی در دستور کار امسال قرار دارد.

سیاهکالی مرادی یادآورشد: امسال ۸ میلیارد تومان برای نوسازی هنرستان‌ها و ۵۰۰ میلیون تومان خرید تجهیزات هزینه شده و درصددیم یک هنرستان وابسته به صنایع دستی و احیای مشاغل سنتی و هنری و یک هنرستان برای شیرینی سنتی راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر گفت: امسال همه مدارس حضوی خواهد بود و برای بازگشایی مدارس ساماندهی و تجهیز و تعمیر مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.