سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری شور عاطفه ها در آستانه ماه مهر

مدیر کل کمیته امداد یزد از برگزاری "شور عاطفه‌ها" هم‌زمان با سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

شجاعان گفت:۸۴۰۰ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند و همزمان   با سال تحصیلی جدید و با توجه به تقارن "شور عاطفه‌ها" با ایام برگزاری رزمایش اطعام و احسان حسینی از روز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه لغایت پنجشنبه ۹ مهرماه امسال به مدت ۲۱ روز این رزمایش باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

شجاعان گفت: شور عاطفه‌ها پنج شنبه ۱۷ مهرماه در محل پایگاه‌های سطح شهر و ۲۵ شهریور ماه در محل مصلی‌های نماز جمعه و در روز چهارشنبه ۹ مهرماه در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

به گفته‌ی مدیرکل کمیته امداد استان یزد این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی "شور عاطفه‌ها" نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند که تهیه نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک در کنار ملزومات آموزشی از جمله این کمک‌ها خواهد بود.

شجاعان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف ازجمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.