سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی به اتوبوس صهیونیست‌ها در نزدیکی دره اردن + فیلم و عکس

منابع خبری از زخمی شدن چند نفر در تیراندازی به اتوبوس صهیونیست‌ها در نزدیکی دره اردن خبر دادند.

منابع عبری از تیراندازی به سمت اتوبوس حامل شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در خیابان ۹۰ در منطقه غور اردن (دره اردن) خبر دادند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: در نتیجه تیراندازی به اتوبوس شهرک نشینان در دره اردن دست کم دو نفر از جمله راننده اتوبوس زخمی شدند.

منابع عبری کمی بعد اعلام کردند ۵ شهرک نشین در عملیات تیراندازی در شمال دره اردن زخمی شدند.

این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد اتوبوسی که در دره اردن هدف تیراندازی قرار گرفت، حامل نظامیان صهیونیست بود که بر اثر آن ۷ نظامی زخمی شدند و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

به گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل مدعی شد که با اجرای عملیاتی در منطقه غور اردن دو فلسطینی را که مظنون به اجرای این عملیات بودند، دستگیر کرده و به دنبال نفر سوم است که متواری شده است. مجریان این عملیات را با دو خودرو انجام دادند و پس از اتمام عملیات یک خودرو را به آتش کشیده و با خودروی دیگر قصد گریختن از محل عملیات را داشتند.

منابع خبری اعلام کردند که مجریان عملیات تیراندازی منطقه اغوار دو جوان فلسطینی به نام‌های ولید و محمد ترکمان بودند که هر دو از ساکنان جنین هستند.

دو روز پیش نیز در پی یک عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک صهیونیستی «کریات اربع» واقع در شرق شهر الخلیل، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک سرباز این رژیم خبر داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز ماه جاری تاکنون ۱۰ مورد عملیات تیراندازی و حمله با سلاح سرد در اراضی اشغالی به وقوع پیوسته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
ایول
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
دنیا الکی به اینا تروریست نمی گه ؛ داعش و القاعده دست پرورده ی همینا هستند‌
حمید
۱۹:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
اسرائیل زن و بچه فلسطین رو میکشه. اینام زن و بچه اسرائیل رو. اتوبوس مدرسه هست. جلوی اتوبوس آرم بچه مدرسه ای رو داره. خدا رحم کنه به همه .
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
خیلی خوشحالم
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
اه چرا اینا سگ جونن؟
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
این کار الان خدا پسندانه است به مردم شلیک کردن؟ سگ پاچه شما رو گاز میگیره شما هم باید پای سگ گاز بگیرین؟
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
مگه اونا به زن و بچه ها رحم می کنن پس ساکت شو
آرش
۱۸:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
داداش چی میگی؟ اصلا به ما چه چرا به خودمون میزنی؟ خوب اونا فلسطینی‌ها رو میکشن فلسطینی هام تلافی میکنن دیگه. میخوای بگم برن ماچشون بکنن؟ اینجوری دلت آروم میشه.
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
لطفا تریپ ادم با فرهنگ رو درنیار اینا کثیفتر از خودشون خودشونن!

همینا به رفتار مقاماتشون و ارتش وحشیشون در برابر مردم بی دفاع فلسطین تا الان اعتراض نکردن و شما هم دایه دلسوزتر از مادرشون هستید
فدراسیون فاسد فوتبال ایران
۱۹:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
خانه های مردم فلسطین رو خراب می کنند. مزرعه ها رو آتیش. سرزمین مردم فلسطین رو اشغال. شلیک به خبرنگار. زندانی کردن. محاصره تمام عیار . حالا نیروی مردمی فلسطین با سنگ و یا سلاح های ابتدایی جنگی جوابشون رو می دن، ۱۷:۵۰ تو خودت رو ناراحت نکن.
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
تمام اشغال گران محکوم به مرگ هستند
در هر زمان ممکن باید علیه آنها اقدام کرد تا احساس ما امنی کنند و سرزمین اشغال شده را به ملت مسلمان و فلسطینی های ستم دیده برگردانند