سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری با ادعای ذی نفود بودن در دستگاه اجرایی

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که با ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی،از ۶ نفر از شهروندان چهارمیلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با شکایت شهروندی مشخص شد که شخصی با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی با پوشش انجام امور خیریه ابتدا به مالباخته نزدیک شده و با ادعای داشتن نفوذ در دستگاه های اجرایی نامبرده را اغفال و مبلغی را به منظور سرمایه گذاری از او دریافت کرده و متواری شده است.

او با اشاره به افزایش تعداد پرونده های مشابه و انجام کلاهبرداری با این شیوه، افزود: با ارجاع پرونده های مشابه دیگر مشخص شد که متهم به همین شیوه مبالغی را نیز از آن ها نیز دریافت و مال باختگان به منظور سرمایه گذاری برای کسب سود و مصرف آن در امور خیر در مجموع مبلغ چهار میلیارد ریال به شخص کلاهبردار پرداخت کرده اند و نامبرده پس از دریافت وجوه، محل را ترک و به تماس های تلفنی این افراد پاسخگو نیست.

نادربیگی گفت: در ادامه پس از چندین روز انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان کرج موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی های قضایی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه ۶ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به انجام ۶ فقره کلاهبرداری با ادعای نفوذ در دستگاه های اجرایی و دریافت وجه برای سرمایه گذاری اعتراف کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.