سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۱۰۰ تولید کننده داخلی و ۶۰ غرفه در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ۱۵ درصد بازار نوشت افزار در دست تولید کنندگان داخلی است که ۱۰۰ تولید کننده داخلی در هشتمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی شرکت می‌کنند.

حامد علامتی،مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سیاست ما در حوزه نوشت افزار ایرانی حمایت تمام قد از تولید کنندگانی است که در حوزه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در حال فعالیت هستند. امروز چیزی حدود ۱۰۰ تولید کننده داخلی و ۶۰ غرفه در هشتمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: بیش از هزار مرکز فرهنگی در تمامی استان‌ها داریم که می‌توانیم در خدمت تمامی تولید کنندگان باشیم. نگاه ما نگاه حمایتی و فرهنگی نسبت به تولید کنندگان است. در توزیع ، بازار مصرف و ارتباط با مخاطب ما تمام قد کمک خواهیم کرد.

او افزود: اکنون ۱۵ درصد بازار در دست تولید کنندگان داخلی است و باید سعی کنیم که شرایط بهتری را فراهم کنیم.

او ادامه داد: ۳۰ قلم کالا در ۳ بسته که ۲ بسته برای دانش‌آموزان ابتدایی به تفکیک دخترانه و پسرانه و یک بسته برای دانش آموزان متوسطه تهیه شده است تا ۵۰۰ هزار بسته را آمادگی کردیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: تا ۲۵ شهریور ثبت سفارش می شود و محصولات را تا اول مهر به دست دانش آموزان می‌رسد البته  محصولاتی که بعد از ۲۵ شهریور ثبت شود نیمه اول مهر ارسال می شود. 

وی ادامه داد: با نهاد های دیگر پویشی داریم که یک میلیون بسته نوشت افزار ایرانی - اسلامی برای دانش‌آموزان کم برخوردار در دستور کار است تا قبل از شروع سال تحصیلی به دستشان برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.