سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری ۱۶ پرواز بین المللی از فرودگاه کرمانشاه به نجف

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از برقراری ۱۶ پرواز بین المللی از فرودگاه کرمانشاه به نجف خبر داد.

مجتبی بیاتی گفت: اولین پرواز از استان کرمانشاه به فرودگاه نجف اشرف در ۱۹ شهریور انجام می‌شود و آخرین پرواز نیز در اول مهرماه برقرار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره موقعیت جغرافیایی کرمانشاه و نزدیکی به مرز عراق افزود: بیشترین مسافر داخلی در ایام اربعین از ۲ شهر تهران و مشهد به کرمانشاه است که از طریق مرز زمینی خسروی به کربلا عازم می‌شوند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده ۲ شرکت هواپیمایی وارش و قشم ایر پرواز‌های خود از ۲ شهر مشهد و تهران را به فرودگاه کرمانشاه اضافه کردند، گفت: ۱۶ پرواز از ۱۹ شهریور ماه از کرمانشاه به فرودگاه نجف برای جابجایی مسافران برقرار خواهد شد.

مدیر فرودگاه کرمانشاه در ادامه افزود: هرساله با همکاری یگان‌های نظامی و انتظامی و سایر مجموعه‌ها در فرودگاه کرمانشاه موکب اربعین بر پا می‌شود و از زائران پذیرایی می‌شود.

بیاتی با اشاره به کرونا و اجرای تمهیدات لازم در ایام اربعین بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در فرودگاه و حین پرواز الزامی است.

مدیرکل فرودگاه استان با اشاره به انجام ضدعفونی کردن تمام معابر و اماکن فرودگاه بیان کرد: در پرواز‌های ورودی و خروجی به نجف اشرف مرکز بهداشت در فرودگاه مستقر است و پروتکل‌های ستاد کرونا نیز با جدیت اجرا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.