سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ مهر با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور در مدرسه تازه تاسیس لبد نواخته می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱ شهریورماه امسال زنگ مهر از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور رییس‌جمهور در مدرسه تازه‌تاسیس لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ به‌صدا در می‌آید.

آقای حیدری در نشست بررسی مصوبات سفر رییس‌جمهور به روستای لبد بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گفت: در این مراسم معاون و یا نماینده تام‌الاختیار رییس‌جمهور و یا یکی از وزیران حضور میدانی پیدا می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تا ۳۰ شهریورماه امسال باید تمامی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لبد کوهرنگ در حوزه‌های آب، مسکن روستایی، جاده‌سازی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و مخابرات اجرایی، تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات راه‌سازی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری برای تکمیل زیرسازی و آسفالت جاده لبد کوهرنگ بسیج و به‌صورت سه شیفت در شبانه‌روز مشغول به‌کار شود.

حیدری یادآور شد: پنجشنبه هفته جاری نشست میدانی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مصوبات سفر رییس‌جمهور به لبد کوهرنگ و مدیران عامل بانک‌های استان به‌منظور تسهیل در پرداخت وام‌های آسیب‌دیدگان ۴۹۶ واحد مسکونی زلزله سال گذشته در بخش‌های بازفت و دوآب‌صمصامی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اصلاح شبکه آب‌رسانی روستای لبد کوهرنگ به‌منظور تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر این روستا تا قبل از ۳۰ شهریورماه جاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان انجام شود.

وی گفت: تعمیر و مرمت مدرسه قدیمی و ساخت دو مدرسه جدید روستای لبد کوهرنگ به‌عنوان مصوبه سفر رییس‌جمهور به این منطقه تا قبل از شهریورماه جاری به پایان رسیده و قابل افتتاح است.

حیدری تاکید کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیران و یا معاونان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری و مدیران زیرمجموعه در شهرستان کوهرنگ تا زمان تکمیل و امکان بهره‌برداری از طرح‌های مصوب سفر رییس‌جمهور به لبد کوهرنگ در این منطقه حضور داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تجمیع روستا‌های اطراف لبد و استقرار آنان در شهرک رهبری در دستور کار تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.