سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پروژه ساختمان جدید دادگاه بخش آفتاب

کلنگ احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش آفتاب با حضور معاون قضایی رئیس کل و معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان تهران به زمین زده شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در آیین کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش آفتاب گفت: بهبود فضای فیزیکی و ایجاد بنا‌های مناسب در حوزه‌های قضایی زمینه خدمت بهتر به مردم و امکان ارائه خدمات در فضا‌های استاندارد را برای همکاران در دادگاه‌ها فراهم می‌سازد.

حاجی رضا شاکرمی گفت: این پروژه قرار است در صورت تامین و تخصیص به موقع اعتبارات ظرف ۱۵ ماه تکمیل و تحویل شود.

معاون مالی عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان تهران نیز در آئین کلنگ زنی احداث ساختمان حوزه قضایی بخش آفتاب گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۰۰ مترمربع طراحی شده است که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۸ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

داراب رحمتی گفت: با توجه به بازدید میدانی رئیس کل دادگستری استان تهران در دی ماه سال گذشته و مشاهده فضای اداری دادگاه عمومی بخش آفتاب که پاسخگوی نیاز مراجعان و کارکنان نبوده است، مقرر شد تا نسبت به اجرای این پروژه اقدام شود.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان تهران در سال گذشته ضمن بازدید از حوزه قضایی بخش آفتاب با محمد علی انصـاری، سرپرست حرم مطهر امام خمینی (ره)، پیرامـون همکاری‌های متقابل در خصوص پروژه احداث ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش آفتاب گفتگو کرده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.