سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای علمای شیعه هرات حمله تروریستی به مسجد گازرگاه را محکوم کردند

شورای علمای شیعه هرات با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مسجد گازرگاه، خواستار پیگیری و بازداشت عاملان اصلی این حمله شدند.

شورای علمای شیعه ولایت هرات با صدور بیانیه ای گفته است: تروریستان با انجام چنین اشتباهاتی در پی ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی هستند و فراموش کرده اند که ملت مسلمان افغانستان یکپارچه و متحد می باشند و هرگز به اهدافشان نخواهند رسید.

 شورای علمای شیعه هرات در پیوند با حمله تروریستی گازرگاه شریف گفته است: «بار دیگر دست  استکبار جهانی و دشمنان اسلام از آستین انتحار و انفجار گروهک تروریستی داعش بیرون آمد و جنایت بزرگی را در شهر هرات رقم زد».

در این بیانیه هم چنان آمده است: حادثه دردناک انفجار در مسجد جامع   گازرگاه   شریف که ده ها تن از مردم شریف هرات را به خاک و خون کشید قلوب همه مردم را جریحه دار ساخت.

شورای علمای شیعه هرات طی این بیانیه حمله تروریستی روز گذشته در هرات را عمل مذبوحانه و غیرانسانی دانسته ضمن محکوم نمودن آن از نیروهای امنیتی طالبان  خواست تا با جدیت به منظور پایان دادن به حملات انفجاری در مساجد و در بین نمازگزاران اقدام کند و ریشه های این پدیده شوم و غیر انسانی را در افغانستان بخشکاند.

این شورا گفته است: دشمنان اسلام و بدخواهان جامعه بدانند که با انجام اینگونه اعمال وقیحانه و نابخردانه هرگز نمی توانند در صفوف محکم و پایدار وحدت اسلامی مردم افغانستان رخنه ای وارد سازند.

در ادامه بیانیه آمده است که اقشار مختلف جامعه با هماهنگی و هم فکری بصورت برادروار در کنار هم قرار گرفته و با نیروهای امنیتی به منظور مقابله با این گونه تهدیدات همکاری همه جانبه نمایند.

در همین حال ریاست استخبارات ولایت هرات اعلام کرد: چهار نفر از طراحان حمله به مولوی انصاری از گروه داعش دیشب بازداشت شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.