سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی آخرین وضعیت قرارداد اداره کل جهاد کشاورزی با شرکت تعاونی دامداران اسکان شهرکرد

در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت قرارداد میان اداره کل جهاد کشاورزی استان با شرکت تعاونی دامداران اسکان شهرکرد بررسی شد.

آقای علیمحمدی دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم ساماندهی مستحدثات در مجتمع دامداران اسکان اظهار داشت: علیرغم آنکه بسیاری افراد در این مجتمع به حرفه دامداری و دامپروری اشتغال دارند، اما برخی نیز تحت عنوان احداث گاودار‌ی و یا مراکز پرورش دام سنگین و سبک، اراضی ملی را تصاحب و پس از احداث ساختمان از بنای موجود برای امورات متفرقه استفاده می‌کنند. 

وی افزود: علاوه بر این برخی نیز خارج از ضوابط قانونی امتیاز تأسیس دامداری دریافت و پس از تصاحب زمین اقدام به تغییر کاربری اراضی کرده اند که گاهاً اراضی متصرف شده نیز خارج از محدوده مرزی مجتمع می‌باشد.


بیشتر بخوانید


علیمحمدی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود و مشکلات پدید آمده لازم است در اسرع وقت وضعیت قرارداد اداره کل جهاد کشاورزی با مجتمع دامداری اسکان مورد بازنگری قرار گرفته و راهکار‌ها و تدابیر لازم برای رفع مشکلات و برخورد با ناقضان قانون و متصرفان اموال عمومی صورت پذیرد. 

دادستان مرکز استان همچنین خاطرنشان کرد: هرگونه اتخاذ تصمیم و اقدام برای اصلاح وضع موجود باید با هماهنگی کامل دستگاه‌های نظارتی صورت پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.