سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح کشوری "حامیم" نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان در بروجرد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: طرح کشوری "حامیم" با حضور ۳۰۰ دانشجوی لرستانی در دانشگاه آیت الله بروجردی آغاز شد.

 حجت الاسلام حبیب حاتمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان روز جمعه در حاشیه آیین افتتاح این طرح در جمع خبرنگاران بروجرد گفت: طرح "حامیم" با هدف تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی به مدت یک هفته در بروجرد آغاز شد.
او اظهار داشت: از اهداف دیگر طرح "حامیم" امید آفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها و استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان و آماده سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت‌های نهاد در سال تحصیلی آینده و  استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد می‌باشد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان بیان کرد: مخاطبان طرح دانشجویان، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاه‌های سراسر لرستان هستند.
حجت الاسلام حاتمی اضافه کرد: دانشجویان از ۶۰ دانشگاه استان لرستان به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی به میزبانی دانشگاه آزاد و دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) در بروجرد در این طرح شرکت می‌کنند.
مسوول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان گفت: از برنامه‌های اجرایی در طرح "حامیم" نشست‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی با حضور اساتید ملی و استانی و مسوولان ارشد لرستان از امروز جمعه آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
او با اشاره به اینکه این طرح تاثیر گذاری بالایی در دانشگاه‌های استان لرستان خواهد داشت، ادامه داد: نشست با خانواده شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آیت الله نیازی نماینده مردم در خبرگان رهبری، استاندار لرستان و نماینده، ولی فقیه در لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برنامه دیگر خواهد بود.
دبیر اجرایی طرح "حامیم" نیز گفت: در طول اجرای طرح سه عنوان کتاب با عناوین اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری، همرزمان امام حسین (ع) و کتاب خط امام (ره) توسط اساتید برجسته تدریس خواهد شد.
حجت الاسلام محسن قربانی افزود: همچنین در اجرای این طرح چهار نشست معرفتی با عناوین جهاد تبیین، جنگ شناسی دانشجویی و مقایسه حکمرانی امیر المومنین (ع) در جمهوری اسلامی با موضوع دشمن شناسی و پاسخ به شبهات برگزار خواهد شد.
او  اظهار داشت: در طول این طرح کارگاه نقد فیلم و گسترش مبانی اسلامی با نمایش فیلم هناس، و کارگاه مدیریت نشریه و شبکه سازی نسل جوان انقلابی با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی طرح "حامیم" گفت: بازدید از صنعت و دستاورد‌های نظام در شهرستان با بازدید دانشجویان از صنعت نساجی و دارو سازی به عنوان برند ملی انجام خواهد شد.

برچسب ها: نهاد رهبری ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.