سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخواندن گارد ملی به می سی سی پی برای حل بحران آب

بحران آب آشامیدنی در مرکز ایالت می‌ سی سی پی موجب شده تا گارد ملی آمریکا فراخوانده شود.

شهر جکسون، مرکز ایالت می‌ سی سی پی در آمریکا با مشکلات متعدد آب دست و پنجه نرم می‌کند. پس از بارندگی شدید در هفته گذشته، سیل جاری شد و حالا ساکنین آب سالم و آشامیدنی در اختیار ندارند. حالا فرماندار ایالت می‌ سی سی پی از فراخوانده شدن گارد ملی آمریکا برای رسیدگی به بحران کمبود آب آشامیدنی در شهر جکسون خبر داد.

تیت ریوز، فرماندار می‌ سی سی پی گفت: امروز من اعلام می‌کنم که هفت محل توزیع آب آشامیدنی ایالتی در سراسر منطقه دچار کمبود بحران آب آشامیدنی ایجاد شده است. ۶۰۰ نفر از نیرو‌های گارد ملی فعال شده اند.

گفتنی است؛ آب در بخش‌هایی از شهر جکسون در روز سه‌شنبه به خاطر مشکلات ناشی از سیل در یکی از دو تصفیه خانه شهر قطع شد و بحران آب را تشدید کرد. این شهر ۱۵۰ هزار نفری قبلاً به مدت یک ماه تحت هشدار مصرف آب قرار گرفته بود، زیرا وزارت بهداشت آمریکا اعلام کرد که آب شهر آلوده است و می‌تواند باعث مشکلات گوارشی شود. هر روز صف‌های طولانی برای عرضه محدود آب معدنی در مکان‌های توزیع تشکیل شده است.

فرماندار می‌سی سی پی روز سه شنبه هم برای وضعیت آب در شهر جکسون وضع اضطراری اعلام کرد. پمپ‌های تصفیه خانه‌های شهر چندی پیش از کار افتاده بود و با پمپ‌های کمکی کار می‌کند.

برچسب ها: آمریکا ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.