سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، حامی خبرنگاران

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از خبرنگاران فعال در عرصه آموزش و پرورش حمایت می‌کنیم.

سید ولی موسوی گفت: دومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد، روز شنبه ۱۲ شهریورماه در یاسوج برگزار خواهد شد.

او هدف از برگزاری این گردهمایی را تدوین برنامه ریزی اصولی برای تعامل و حمایت از خبرنگاران فعال در عرصه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تبیین سیاست‌های آموزش و پرورش در دولت سیزدهم و بررسی نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در این حوزه از دیگر اهداف و محور‌های این گردهمایی هستند.

به گفته موسوی؛ تبیین برنامه‌های جدید در حوزه روابط عمومی، تبادل تجربه‌ها و خلاقیت‌ها، آشنایی با اصول جدید خبر و رسانه در زمینه فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبر نویسی و فن بیان، بازدید از خبرگزاری‌ها و بررسی فعالیت‌های کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر در شهرستان‌ها و مناطق از دیگر برنامه‌های جانبی این گردهمایی به شمار می‌روند.

این مقام مسئول روابط عمومی‌ها را بزرگترین ابزار تصمیم گیری، تصمیم سازی و دارای نقش مهم در اقناع سازی افکار عمومی دانست و ادامه داد: چنانچه بخواهیم از این ابزار به خوبی استفاده کنیم، باید بهترین‌ها را به این کار گمارد و سعی شود با بهره گیری از تخصص و تعهد آن‌ها در تعامل با رسانه‌ها و ارتباط موثر و سازنده با مجموعه‌های درونی و بیرونی مسیر تعالی و پیشرفت بیش از پیش را فراهم کنیم.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه تعلیم و تربیت به عنوان یکی از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات، اضافه کرد: روابط عمومی همانند ویترینی است که می‌تواند با تلفیق هنر، خلاقیت و ایده‌های نو در به تصویر کشیدن توانمندی‌های آموزش و پرورش و ارتقای جایگاه آن در افکار عمومی و برقراری ارتباط مؤثر میان مردم و دستگاه نقش به سزایی داشته باشد.

موسوی آموزش را ابزار توانمندسازی افراد جامعه دانست و گفت: تلاش می‌کنیم در دوره جدید مدیریتی در آموزش و پرورش با برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی و رویکرد تحولی، روابط عمومی را به جایگاه واقعی خویش برسانیم تا به خوبی بتواند در عصر ارتباطات و دانایی نقش آفرینی کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.