سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۶۴ دامپزشک در رزمایش قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از فعالیت ۱۶۴ دامپزشک در رزمایش قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی خبر داد.

اصغرزاده گفت: رزمایش قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس با همکاری استانداری، سازمان بسیج سازندگی، اداره کل دامپزشکی، اداره کل عشایر، سازمان بسیج عشایر و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در سطح استان برگزار می شود.

او با بیان اینکه در این رزمایش ۴۱ گروه شامل ۱۲ گروه خارج از استان و ۲۹ گروه از داخل استان آماده خدمت رسانی خواهند بود افزود: در این گروه‌ها ۱۶۴ دامپزشک، کارشناس، کاردان و تکنسین دامپزشکی فعالیت می‌کنند.

اصغرزاده گفت: در این رزمایش گروه‌های دامپزشکی به ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری اعزام می‌شوند و خدمات واکسیناسیون، سم پاشی، ضدعفونی، درمان و آموزش را انجام می‌دهند.

طبق هدف گذاری انجام شده ۱۷۷ هزار رأس رام مورد خدمات جهادی دامپزشکان قرار گرفته و ۸ هزار و ۷۵۸ خانوار تحت پوشش خدمات قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: این رزمایش محدود به این سه روز نخواهد بود و در تمام سال فعالیت دامپزشکان ادامه خواهد داشت و مرحله دوم رزمایش مهر همزمان با هفته دامپزشکی در استان اجرا می شود.

افتتاحیه رزمایش قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی فردا در سالن غدیر شهرستان بیرجند آغاز و پس از آن گروه‌های عملیاتی به مناطق از پیش تعیین شده اعزام می شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.