سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدارها و توصیه های پلیس راه البرز به مسافران/ اوج سفرهای تابستانی در شهریور

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به ماه پایانی فصل تابستان، اوج گرفتن سفرها و ایجاد ترافیک سنگین به ویژه در راه های این استان، مسافران باید نکات لازم را مورد توجه قرار دهند.

سرهنگ کرمی، رئیس پلیس راه البرز گفت: رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شده سپس اقدام به سفر کنند تا از ترافیک های طولانی پیشگیری شود.

رئیس پلیس راه البرز افزود: پیش بینی می شود در روزهای پایانی فصل تابستان شاهد بار ترافیکی سنگین و افزایش سفر در راه های استان البرز بویژه جاده کرج - چالوس باشیم که می طلبد رانندگان همکاری بیش از پیش با پلیس داشته باشند.

سرهنگ کرمی می گوید:  چنانچه رانندگان قصد سفر به استان های شمالی کشور از جاده کرج - چالوس را دارند درصورت ترافیک سنگین می توانند ازمحورهای جایگزین استفاده کنند.

او افزود : دراین مدت پایگاه های ثابت و سیار پلیس راه البرز وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را دراوج سفرها رصد می کنند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

سرهنگ کرمی افزود: هموطنانی که قصد سفر دارند نسبت به توزیع ساعت سفر خود اقدام کنند، تا شاهد ترافیک سنگین تری در محورهای البرز نباشیم.

او گفت: رانندگان هنگام سفر ازسلامتی برف پاک کن و چراغ های خودرو خود اطمینان داشته و با برنامه ریزی مناسب، پرهیز ازعجله وشتاب توام با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.