سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی همچنان ادامه دارد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از مردم درخواست کرد برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، دریافت و تمدید گذرنامه خود را به روز‌های منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند.

سرهنگ حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس اظهار کرد: با توجه به افزایش درخواست دریافت گذرنامه نسبت به سال‌های گذشته و افزایش ترافیک کاری، زائران از موکول کردن دریافت یا تمدید گذرنامه خود به روز‌های آخر منتهی به مراسم اربعین حسینی (ع) خودداری کنند.

او ادامه داد: با توجه به راه اندازی نرم افزار (پلیس من)، متقاضیان گذرنامه جهت پیگیری دریافت گذرنامه و آگاهی از مراحل صدور و دریافت بارکد پستی نسبت به نصب و استفاده از نرم افزار مذکور اقدام کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: با توجه به اینکه برخی از سایت‌های غیررسمی و غیرمجاز با اهداف مجرمانه یا کلاهبرداری برای ثبت نام اربعین ایجاد می‌شود از زائران درخواست کرد، برای ثبت نام به دفاتر مجاز و مورد تایید سازمان حج و زیارت و یا از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir مراجعه کنند و از ارائه مدارک هویتی از قبیل گذرنامه به افراد غیرمسئول خودداری کرده یا تصویر مدارک خود را در سایت‌های غیرمجاز و مشکوک بارگذاری و ارسال نکنند.

سرهنگ افرامن بیان کرد: شهروندان در صورت فقدان گذرنامه و جهت جلوگیری از سوء استفاده از مدارک مسافرتی خود سریعا از طریق نرم افزار «پلیس من» نسبت به ثبت فقدان اقدام کنند و در صورت هر گونه کلاهبرداری اینترنتی بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.